-
Polacy i telewizja w 2006 roku
... swój udział. Spośród 10 najchętniej wybieranych stacji tematycznych w udziałach stracił Discovery (spadek o 0,1 pkt. proc.) oraz Eurosport (spadek o 0,1 pkt. proc.). Spośród ... widzów) oraz druga seria „Zagubionych” (3,7 mln), popularna także w innych krajach. Telewizja Polska dominuje także w przypadku programów rozrywkowych – „Szansa na sukces” lub ...
-
Telewizja w telefonie
... miesiąca oferta zostanie wzbogacona o CANAL J, TIJI, Filles TV, MCM Pop i MCM Top. W przyszłości zapowiadane jest także włączenie w listę kanałów audycji Discovery Channel oraz transmisja sygnału stacji CANAL+. Wśród usług dodatkowych oferowanych przez CanalSat za pośrednictwem SFR znajduje się program telewizyjny oraz ...
-
Ciekawość świata: kluczowa rola TV
... . W tym pędzie ku wiedzy istotną rolę odgrywają media. Wśród nich na prowadzenie zdecydowanie wybija się telewizja, która w największym stopniu pobudza i zaspokaja zainteresowania. Badanie ciekawości to wspólny projekt Discovery Networks CEEMEA oraz Sense Worldwide, wiodącej, międzynarodowej firmy badawczej, które objęło swoim zasięgiem 7 krajów ...
-
Reklama telewizyjna nadal działa
... zaawansowanym powiązaniom między pierwszym a drugim ekranem. „W wieloekranowej rzeczywistości telewizja to wciąż medium dominujące. Postęp technologiczny ... przyszłość reklamy telewizyjnej.” – podkreśla Dorota Żurkowska-Bytner, Vice-President, Ad Sales Development w Discovery Networks CEEMEA Główne wnioski raportu: Reklama telewizyjna działa Ponad 50% ...
-
Najczęściej cytowane media VIII 2022. Rzeczpospolita wraca na miejsce lidera
... Na miejscu trzecim - Press. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w sierpniu ... Telewizja Polsat, której redakcje Interia, Polsat, Polsat News, Polsat Sport, Pomponik, Radio Eska i TV4 łącznie pojawiły się 2,8 tys. razy w materiałach innych polskich mediów. Na miejscach kolejno czwartym i piątym, ze skokiem o trzy oczka znalazły się TVN Grupa Discovery ...
-
Rynek reklamy w Polsce I kw. 2011 r.
... które utworzyły łącznie ponad 53% wydatków całej branży reklamowej. II. Media Telewizja Oglądanie telewizji deklarowało w 2010 roku 95,5% wszystkich Polaków, czyli o ... wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym odnotowało TV4 i brokerzy kanałów tematycznych – At Media i Discovery. Niższe zapełnienie przerw reklamowych TVP spowodowane było ograniczeniami ...
-
Rynek reklamy w Polsce I-II kw. 2011 r.
... mln złotych. Drugi w kolejności najsilniejszy 12,0% wzrost wydatków odnotowała telewizja, osiągając tym samym wartość 1,97 mld złotych netto. Inwestycje w reklamę ... oraz Grupa Polsat – 27%. Największy wzrost w porównaniu z rokiem ubiegłym odnotowało TV4 i Discovery. Niższe zapełnienie przerw reklamowych TVP spowodowane było ograniczeniami prawnymi ( ...
-
Najczęściej cytowane media III 2023. Na podium Gazeta Wyborcza, RMF FM oraz Onet
... miesięcznik Twój Styl. Forbes na miejscu drugim. Na miejscu trzecim - Press. Telewizja Wśród stacji telewizyjnych w marcu 2023 na miejscu lidera TVN24 z wynikiem ... , Noizz, Onet, Medonet, Plejada i Przegląd Sportowy. Podium zamyka TVN Warner Bros. Discovery (TVN24, TVN, TVN24 Biznes i świat, TVN Turbo) której materiały redakcyjne łącznie pojawiły ...
-
Rynek mediów i reklamy I kw. 2009
... . dane firmy Expert Monitor wynika, że telewizja pozostaje medium wiodącym w wydatkach reklamowych i straciła mniej niż inne media (-6,2%). Wśród stacji TV najwięcej w porównaniu do zeszłego roku zarobiły kanały niszowe grupy Polsat (+51,9%) oraz kanały tematyczne Discovery Media (+39,3%). Słaby początek roku miał ...
-
Kampania UOKiK "Takie prawo, że można"
... możliwe dzięki uprzejmości partnerów, którzy zgodzili się na emisję spotów na zasadach niekomercyjnych. Są to: Telewizja: TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVP Regionalna, TVP Kultura, TVP Polonia, Discovery Networks Ceenea, TVN, TVN7, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo. Radio: programy Polskiego Radia – Dwójka ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę 2014
... uplasowały się takie kanały tematyczne jak AXN, National Geographic Channel i Discovery Channel. Polacy coraz częściej szukają informacji, porównują ceny i wreszcie rezerwują ... w branży travel to audience targeting, zarówno wolumenowo, jak i nakładowo. Telewizja z kolei stanowi idealne uzupełnienie Internetu, powala bowiem na budowanie zasięgu – ...
-
Branża turystyczna a wydatki na reklamę I poł. 2015
... jak Wp.pl, Onet.pl i Gazeta.pl. Drugim najpopularniejszym medium była telewizja, gdzie firmy ulokowały ponad 33 miliony złotych (28% nakładów). Jest to kwota o ... informacyjny TVN24, wyprzedzając TVP1 i AXN. Wysoko uplasowały się takie kanały tematyczne jak Discovery Channel, National Geographic Channel i Comedy Central. 10% czyli 12 milionów firmy ...