Rola Internetu w zakupach napojów bezalkoholowych
2011-02-11 14:00
Raport z badania przeprowadzonego dla IAB przez PBI wskazuje, że dla internautów odpowiedzialnych za zakup napojów, Internet jest jednym z podstawowych źródeł informacji na temat tej kategorii produktowej. Połowa z nich najchętniej poszukuje w sieci informacji na temat kawy oraz soków owocowych i warzywnych. Korzystają oni z ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Na ile zgadzasz się z poniższymi stwierdzeniami? Na ile zgadzasz się z poniższymi stwierdzeniami?
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?