eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPolski konsument nie jest pesymistą › Wskaźnik nastrojów konsumentów (WNK) – liderzy i przegrani.

Polski konsument nie jest pesymistą

2010-11-18 12:15

Polaków ciężko nazwać optymistami. Z badań oceniających ekonomiczne nastroje konsumentów wynika jednak, że wcale nie jesteśmy największymi pesymistami w Europie. Analitycy Expandera ustalili, że obecnie są nimi Węgrzy i Grecy. Co ciekawe nastroje Polaków są obecnie lepsze niż Hiszpanów, Włochów czy Francuzów. Wciąż daleko nam ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wskaźnik nastrojów konsumentów (WNK) – liderzy i przegrani. Wskaźnik nastrojów konsumentów (WNK) – liderzy i przegrani.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: