eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacjeZarządzanie jakością: rozwój i znaczenie › Tabela 1. „Cztery ery zarządzania jakością” i ich ogólna charakterystyka.

Zarządzanie jakością: rozwój i znaczenie

2010-08-10 12:45

Mówiąc o zarządzaniu jakością należy najpierw zwrócić uwagę na wkład Japończyków na jego rozwój. Japonia wysunęła się na czołowe miejsce w zarządzaniu jakością już w latach 50. i pozostaje ona do tej pory liderem w produkcji wyrobów najwyższej jakości. Dzięki uznaniu jakości, jako najważniejszego czynnika w działaniu ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Tabela 1. „Cztery ery zarządzania jakością” i ich ogólna charakterystyka. Tabela 1. „Cztery ery zarządzania jakością” i ich ogólna charakterystyka.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: