Praca w branży PR 2009
2010-01-21 09:52
Dla PR-owców, którzy chcieli zmienić lub znaleźć pracę rok 2009 był gorszy niż 2008 - wynika z rocznej analizy ofert pracy dla branży public relations, przygotowanej przez serwis PRoto.pl. W 2009 pracodawcy zamieścili w mediach 11 proc. ogłoszeń mniej niż w roku poprzednim. Co ciekawe, druga połowa roku była dużo lepsza niż ... Przejdź do artykułu ›
5 / 5
5 / 5
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?