Świąteczne reklamy z Mikołajem zarobiły 68,5 mln zł
2009-12-29 11:58
W okresie od 1 listopada do 20 grudnia 2009 r. w stacjach telewizyjnych objętych monitoringiem reklamowym TNS OBOP wyemitowano 15 246 spotów reklamowych, w których został wykorzystany motyw Mikołaja. Stacje telewizyjne zarobiły z tytułu emisji tych spotów ponad 68,5 mln PLN (dane cennikowe, bez uwzględnienia rabatów). Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
TOP10 stacji telewizyjnych, które zarobiły najwięcej TOP10 stacji telewizyjnych, które zarobiły najwięcej
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?