Oferty bankowe nierzetelne wg Polaków
2009-10-22 11:52
Aż 72% Polaków przyznaje, że sposób prezentacji ofert banków często wprowadza klientów w błąd - wynika z raportu "Banki: kryzys zaufania" firmy doradczej On Board PR opartego o badania zrealizowane przez PBS DGA. Jednocześnie 48% Polaków uważa, że banki mogłyby cieszyć się większym zaufaniem mówiąc o swoich usługach w bardziej ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads