Oferty bankowe nierzetelne wg Polaków
2009-10-22 11:52
Aż 72% Polaków przyznaje, że sposób prezentacji ofert banków często wprowadza klientów w błąd - wynika z raportu "Banki: kryzys zaufania" firmy doradczej On Board PR opartego o badania zrealizowane przez PBS DGA. Jednocześnie 48% Polaków uważa, że banki mogłyby cieszyć się większym zaufaniem mówiąc o swoich usługach w bardziej ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Na ile zgadzasz się ze stwierdzeniem, że sposób prezentacji ofert banków często wprowadza w błąd? Na ile zgadzasz się ze stwierdzeniem, że sposób prezentacji ofert banków często wprowadza w błąd?
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?