Rynek HoReCa w Polsce 2009
2009-02-11 00:49
Spowolnienie gospodarcze obniży tempo wzrostu rynku restauracyjnego w Polsce. Konsumenci o bardziej utrwalonych przyzwyczajeniach będą raczej wybierać tańszą ofertę niż zupełnie rezygnować z usług gastronomicznych - podała firma PMR. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Największe bariery rozwoju dla firm obecnych na rynku gastronomicznym w Polsce, październik 2008 Największe bariery rozwoju dla firm obecnych na rynku gastronomicznym w Polsce, październik 2008
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?