eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyDbaj o wizerunek firmy w Internecie › Wiadomości elektroniczne wpływające negatywnie na wizerunek firmy

Dbaj o wizerunek firmy w Internecie

2009-02-11 00:49

Weber Shandwick wraz z Economist Intelligence Unit przeprowadziły badanie dotyczące istnienia i funkcjonowania strategii zarządzania wizerunkiem online w firmach. Wywiady przeprowadzono z 703 prezesami globalnych firm z 62 krajów (Europa, Azja, Ameryka Płn.) reprezentującymi 20 branż. Wyniki badania "Ryzykowny Biznes: Reputacja online ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Wiadomości elektroniczne wpływające negatywnie na wizerunek firmy Wiadomości elektroniczne wpływające negatywnie na wizerunek firmy

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: