Sprzedaż bezpośrednia w Polsce rośnie
2008-06-16 01:01
Rośnie rynek sprzedaży bezpośredniej, stanowiącej znaczące uzupełnienie dla tradycyjnego handlu sklepowego. Polski wzrost odzwierciedla trendy w Europie i na świecie, gdzie z roku na rok rośnie skłonność konsumentów do nabywania towarów i usług w sprzedaży bezpośredniej - podało Polskie Stowarzyszenie Sprzedaży Bezpośredniej. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Częstotliwość kupowania towarów u przedstawicieli/ konsultantów firm zajmujących się sprzedażą bezpo Częstotliwość kupowania towarów u przedstawicieli/ konsultantów firm zajmujących się sprzedażą bezpośrednią - trend 2004 - 2008
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?