Poczta Polska: jakość usług w 2007
2008-05-21 13:49
Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport z badań jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o ilości i rodzajach zgłoszonych reklamacji oraz sposobie ich rozpatrzenia. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Wniesione reklamacje w 2005 i 2006 r. w podziale na usługi. Wniesione reklamacje w 2005 i 2006 r. w podziale na usługi.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?