eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyPoczta Polska: jakość usług w 2007 › Struktura reklamacji usług pocztowych w 2007 r.

Poczta Polska: jakość usług w 2007

2008-05-21 13:49

Urząd Komunikacji Elektronicznej opublikował raport z badań jakości powszechnych usług pocztowych w zakresie wskaźnika terminowości doręczeń przesyłek oraz w zakresie informacji o ilości i rodzajach zgłoszonych reklamacji oraz sposobie ich rozpatrzenia. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Poczta Polska: jakość usług w 2007

fot. mat. prasowe

Struktura reklamacji usług pocztowych w 2007 r. Struktura reklamacji usług pocztowych w 2007 r.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: