eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV

2023-09-14 09:46

Z najnowszego badania gemiusAdReal, w którym poddano analizie sierpniowe działania reklamowe wynika, że w internecie i radiu najaktywniejsze były marki z branży "Trade", natomiast w telewizji - "Pharmaceuticals". Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV

fot. mat. prasowe

Wydatki na reklamę online Analiza wydatków reklamowych na kampanie display online potwierdza aktywność marki Ceneo.pl, która znalazła się na pierwszym miejscu zestawienia - jej udział w wydatkach wśród wszystkich marek wyniósł 4,22%.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: