eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV

2023-09-14 09:46

Z najnowszego badania gemiusAdReal, w którym poddano analizie sierpniowe działania reklamowe wynika, że w internecie i radiu najaktywniejsze były marki z branży "Trade", natomiast w telewizji - "Pharmaceuticals". Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Rynek reklamy VIII 2023. Kinder detronizuje Media Expert w TV

fot. mat. prasowe

Najaktywniejsze reklamowo branże Najbardziej aktywna pod względem liczby kontaktów reklamowych online była branża „Trade” (28,8 mld), dla której Share of Voice we wszystkich kontaktach reklamowych online w sierpniu wyniósł 38,7%.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: