Influencer marketing 2022: czy influencerzy nadal sprzedają?
2022-06-21 10:30
Serwis REACHaBLOGGER.pl przedstawia rezultaty raportu „Rynek Influencerów w Polsce – 2022”. Opracowanie wskazuje, że marki zamierzają zwiększać wydatki na współpracę z influencerami. Nie jest zaskoczeniem, że zdecydowanie najpopularniejszym miejscem tej współpracy jest Instagram, ale to wcale nie on, tylko TikTok, notuje obecnie ... Przejdź do artykułu ›
5 / 5
Polecamy:
-
Influencerzy bez pracy? Jaki będzie influencer marketing 2021?
-
Media społecznościowe: coraz więcej zakupów na Instagramie i TikToku
-
Influencerzy podczas COVID-19: zyskał Lewy, stracił kontrowersyjny reżyser
-
-
Najpopularniejsi influencerzy medyczni polskich social mediów
-
Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?
5 / 5
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?