eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaKampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą? › Średnie oceny uzyskiwane przez celebrytów i influencerów na poszczególnych wymiarach wizerunkowych

Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?

2022-06-10 12:18

Z najnowszego badania MediaCom Influence Power Index wynika, że chociaż celebryci są bardziej rozpoznawalni, to wizerunek influencerów jest bardziej wyrazisty. Marki planujące kampanie powinny to wziąć pod uwagę. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?

fot. mat. prasowe

Średnie oceny uzyskiwane przez celebrytów i influencerów na poszczególnych wymiarach wizerunkowych Celebryci najczęściej kojarzeni są z zadbanym wyglądem, pewnością siebie, inteligencją i ambicją. A jednak twórcy internetowi nawet na tych wymiarach otrzymują przeciętnie lepsze wyniki.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: