eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Kampania marketingowa raczej z influencerem niż z celebrytą?

2022-06-10 12:18

Z najnowszego badania MediaCom Influence Power Index wynika, że chociaż celebryci są bardziej rozpoznawalni, to wizerunek influencerów jest bardziej wyrazisty. Marki planujące kampanie powinny to wziąć pod uwagę. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Kwestie ekologii i klimatu Marka, która chce w komunikacji postawić na kwestie związane z ochroną klimatu i ekologią, mogłaby rozważyć współpracę z szeroko znanymi celebrytkami, które zostały wysoko ocenione pod tym względem: Martyną Wojciechowską, Olgą Frycz czy Joanną Krupą.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: