Zenith: wydatki na reklamę rosną o ponad 15%, ale będą spadać
2021-12-08 09:04
W 2020 r. światowy rynek reklamy wyraźnie spowolnił. Opublikowany właśnie raport Zenith Advertising Expenditure Forecasts dowodzi jednak, że kryzys już zdążył zostać zażegnany. Szacunki wskazują, że w tym roku osiągnie on dynamikę 15,6%. Kolejne lata mają przynieść nieco mniej imponujące, ale jednak wzrosty. Będą one przede ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Udział reklam w światowym PKB Udział reklamy w globalnym PKB stale się zwiększał przed pandemią
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?