Czy programy lojalnościowe to już wyczerpana formuła?
2021-10-12 15:25
Programy lojalnościowe znajdują sobie wśród polskich konsumentów spore grono zagorzałych sympatyków. Ich popularności cyklicznie przygląda się ARC Rynek i Opinia w badaniu Monitor Programów Lojalnościowych. Przed nami najnowsza porcja informacji na ten temat. Dowodzą one m.in., że obecnie aż 2 na 3 Polaków deklaruje uczestnictwo w ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Uczestnictwo w programach lojalnościowych Większe zainteresowanie programami lojalnościowymi widoczne jest wśród kobiet.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?