eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

DOOH jak gorąco, czyli co marketer może zrobić z pogodą

2019-07-25 13:19

Cyfrowy OOH to nie tylko umieszczanie statycznej grafiki na cyfrowym ekranie, ale medium o ogromnym potencjale marketingowym. DOOH ma wyjątkową zaletę, jaką jest możliwość aktualizowania w czasie rzeczywistym, zgodnie ze zmieniającymi się parametrami. Chcąc, aby przekaz był bardziej trafny, reklamodawcy mogą wykorzystać wiele danych ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

McCafe Iced Manchester Firmą, która wykorzystała zmieniającą się pogodę w kampanii DOOH był McDonald’s

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: