Polskie firmy chcą walczyć o egzotyczne rynki
2018-01-19 12:23
Polscy eksporterzy na dobre zagrzali swoje miejsce na europejskich rynkach - okazuje się, że już 90 proc. z nich wysyła swoje towary do państw członkowskich. Wygląda jednak na to, że napis „made in Poland” coraz częściej widywany będzie również poz Unią. Z najnowszego raportu Deutsche Bank „Polskie firmy – kondycja ... Przejdź do artykułu ›
3 / 3
3 / 3
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads