Jak polskie firmy wykorzystują potencjał komunikacji SMS?
2018-01-15 10:46
Doniesienia płynące z rynku dowodzą, że Polacy nadal chętnie korzystają z krótkich wiadomości tekstowych, co oznacza, że pozycji tych ostatnich nie zagroziły tak rozpowszechnione komunikatory mobilne. Polacy są również otwarci na otrzymywanie SMS-ów nie tylko od znajomych, lecz również od instytucji takich jak urzędy czy placówki ... Przejdź do artykułu ›
fot. NOBU - Fotolia.com
Jak polskie firmy wykorzystują potencjał komunikacji SMS?
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?