Lokowanie miast w serialach w II połowie 2015 roku
2016-03-22 00:15
Już po raz szósty „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się promocji, jaką dają polskim miastom najpopularniejsze seriale telewizyjne. Analiza objęła II półrocze 2015 roku i dowiodła, że Warszawa pozostaje miastem najsilniej promowanym w serialach. Popularnością cieszyły się także Leśna Góra, Gdynia oraz Sandomierz. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Zestawienie wartości ekwiwalentu reklamowego z dotarciem informacji na temat miejscowości Materiały na temat Warszawy w kontekście serialu „M jak Miłość” zapewniły stolicy promocję o wartości 23,7 mln zł
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Rynek prywatnych akademików w Polsce rośnie w siłę - nadchodzi rekordowa podaż, a popyt nie słabnie
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?