eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMediaLokowanie miast w serialach w II połowie 2015 roku › Zestawienie wartości ekwiwalentu reklamowego z dotarciem informacji na temat miejscowości

Lokowanie miast w serialach w II połowie 2015 roku

2016-03-22 00:15

Już po raz szósty „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się promocji, jaką dają polskim miastom najpopularniejsze seriale telewizyjne. Analiza objęła II półrocze 2015 roku i dowiodła, że Warszawa pozostaje miastem najsilniej promowanym w serialach. Popularnością cieszyły się także Leśna Góra, Gdynia oraz Sandomierz. Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Zestawienie wartości ekwiwalentu reklamowego z dotarciem informacji na temat miejscowości Materiały na temat Warszawy w kontekście serialu „M jak Miłość” zapewniły stolicy promocję o wartości 23,7 mln zł

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: