Lokowanie miast w serialach w II połowie 2015 roku
2016-03-22 00:15
Już po raz szósty „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów” przyjrzał się promocji, jaką dają polskim miastom najpopularniejsze seriale telewizyjne. Analiza objęła II półrocze 2015 roku i dowiodła, że Warszawa pozostaje miastem najsilniej promowanym w serialach. Popularnością cieszyły się także Leśna Góra, Gdynia oraz Sandomierz. Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Liczba informacji na temat miejscowości w kontekście seriali w II półroczu 2015 r. Warszawa zajęła aż 7 miejsc w TOP 10 - najwięcej informacji na jej temat pojawiło się w związku z "M jak Miłość"
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads