Jakość obsługi klienta w 2015 r.
2016-03-15 12:15
Znamy już wyniki dziewiątej edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nie wieje z niej jednak huraoptymizmem - ciągle co czwarty konsument opuszcza miejsce obsługi nieusatysfakcjonowany. Pozostaje zastanawiać się, czy chodzi o brak poprawy ze strony sprzedawców, czy też może o skłonność klientów do malkontenctwa ... Przejdź do artykułu ›

fot. mat. prasowe
Ranking aspektów obsługi Najmocniejszą stroną polskich sklepów okazuje się wystrój wnętrz.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads