eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Jakość obsługi klienta w 2015 r.

2016-03-15 12:15

Znamy już wyniki dziewiątej edycji badania Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nie wieje z niej jednak huraoptymizmem - ciągle co czwarty konsument opuszcza miejsce obsługi nieusatysfakcjonowany. Pozostaje zastanawiać się, czy chodzi o brak poprawy ze strony sprzedawców, czy też może o skłonność klientów do malkontenctwa ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek
Jakość obsługi klienta w 2015 r.

fot. mat. prasowe

Wskaźnik jakości obsługi Co czwarty konsument opuszcza miejsce obsługi niezadowolony.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: