Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne
2016-01-15 10:19
Z badania, które Instytut ARC Rynek i Opinia przeprowadził na zlecenie Katedry Rynku, Marketingu i Jakości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wynika, że już ponad 2/3 Polaków ma świadomość istnienia tworzonych przez sieci handlowe marek własnych. Okazuje się też, że na więcej pozytywnych opinii mogą liczyć te z nich, na ... Przejdź do artykułu ›
5 / 5
5 / 5
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Claudia Goldin - noblistka, która wyjaśniła mechanizmy luki płacowej
-
Rynek prywatnych akademików w Polsce rośnie w siłę - nadchodzi rekordowa podaż, a popyt nie słabnie
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy