Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne
2016-01-15 10:19
Z badania, które Instytut ARC Rynek i Opinia przeprowadził na zlecenie Katedry Rynku, Marketingu i Jakości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wynika, że już ponad 2/3 Polaków ma świadomość istnienia tworzonych przez sieci handlowe marek własnych. Okazuje się też, że na więcej pozytywnych opinii mogą liczyć te z nich, na ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Przyczyny robienia zakupów w sieciach handlowych Ponad 2/3 respondentów robi zakupy w sieciach handlowych, ponieważ ceni sobie duży wybór produktów.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?