eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozyZakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne › Profile semantyczne marek czekolady należących do producentów i sieci handlowych

Zakupy: 1/3 Polaków docenia marki własne

2016-01-15 10:19

Z badania, które Instytut ARC Rynek i Opinia przeprowadził na zlecenie Katedry Rynku, Marketingu i Jakości Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie wynika, że już ponad 2/3 Polaków ma świadomość istnienia tworzonych przez sieci handlowe marek własnych. Okazuje się też, że na więcej pozytywnych opinii mogą liczyć te z nich, na ... Przejdź do artykułu ›

Pokaz slajdów: odświeżaj automatycznie co sek

fot. mat. prasowe

Profile semantyczne marek czekolady należących do producentów i sieci handlowych W ocenie wiedzy na temat badanych marek największe różnice dotyczą pary stwierdzeń „znana – nieznana” oraz „droga – tania

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: