Polskie firmy bez kompleksów na rynkach zagranicznych
2015-09-28 10:39
Polskie firmy coraz śmielej odnoszą się do ekspansji poza granice naszego kraju. Głównym motorem jest tu chęć pozyskania nowych klientów. Niemal połowa firm, które już zdecydowały się na działalność poza Polską, prowadzi biznes na co najmniej trzech rynkach zagranicznych. Okazuje się również, że nie mają one kompleksów wobec ... Przejdź do artykułu ›
5 / 5
5 / 5
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Rynek prywatnych akademików w Polsce rośnie w siłę - nadchodzi rekordowa podaż, a popyt nie słabnie
-
Ile postów w sieci tworzy AI? Raport o wykorzystaniu sztucznej inteligencji przez twórców internetowych
-
Gdzie na wakacje? TOP 20 najatrakcyjniejszych turystycznych regionów Europy
-
Ceny w sklepach w górę w czerwcu: gdzie zrobimy najtańsze zakupy?