Polskie firmy bez kompleksów na rynkach zagranicznych
2015-09-28 10:39
Polskie firmy coraz śmielej odnoszą się do ekspansji poza granice naszego kraju. Głównym motorem jest tu chęć pozyskania nowych klientów. Niemal połowa firm, które już zdecydowały się na działalność poza Polską, prowadzi biznes na co najmniej trzech rynkach zagranicznych. Okazuje się również, że nie mają one kompleksów wobec ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Konkurencja na rynkach zagranicznych – czym konkurują polskie firmy? Na rynku międzynarodowym polskie firmy konkurują przede wszystkim jakością.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?