Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta
2014-09-22 14:29
Polacy spędzają coraz więcej czasu przy kawie. Tak przynajmniej wynika z raportu Cafe Monitor 2014 ARC Rynek i Opinia, zgodnie z którym coraz liczniej odwiedzamy ulubione kawiarnie sieciowe. Napojem, który upodobaliśmy sobie szczególnie jest latte, ale nie gardzimy również ciastkiem. Analizując spontaniczne odpowiedzi respondentów ... Przejdź do artykułu ›
6 / 6
6 / 6
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?