Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta
2014-09-22 14:29
Polacy spędzają coraz więcej czasu przy kawie. Tak przynajmniej wynika z raportu Cafe Monitor 2014 ARC Rynek i Opinia, zgodnie z którym coraz liczniej odwiedzamy ulubione kawiarnie sieciowe. Napojem, który upodobaliśmy sobie szczególnie jest latte, ale nie gardzimy również ciastkiem. Analizując spontaniczne odpowiedzi respondentów ... Przejdź do artykułu ›
fot. mat. prasowe
Czy w ciągu ostatnich 3 miesięcy odwiedził(a) Pan/Pani kawiarnie różnych sieci czy jednej? (2014) W bieżącym roku liczba lojalnych klientów jednej sieci kawiarnianej wyraźnie wzrosła.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Dan Cake inwestuje 70 mln zł w rozbudowę zakładu w Chrzanowie
-
Reklama w internecie, telewizji i w radio w VI 2025
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads