Kawiarnie sieciowe: wzrasta lojalność klienta
2014-09-22 14:29
Polacy spędzają coraz więcej czasu przy kawie. Tak przynajmniej wynika z raportu Cafe Monitor 2014 ARC Rynek i Opinia, zgodnie z którym coraz liczniej odwiedzamy ulubione kawiarnie sieciowe. Napojem, który upodobaliśmy sobie szczególnie jest latte, ale nie gardzimy również ciastkiem. Analizując spontaniczne odpowiedzi respondentów ... Przejdź do artykułu ›
fot. amenic181 - Fotolia.com
Najchętniej sięgamy po latte i cappuccino Jesteśmy coraz bardziej lojalni w stosunku do naszej kawiarni sieciowej, gdzie najcześciej pijemy latte i zjadamy ciastko.
Inne galerie w kategorii Wiadomości
-
Cyberprzestępcy testują nową technikę FileFix. Ataki phishingowe bez użycia luk w oprogramowaniu.
-
Google testuje AI, które dzwoni do firm. Zmiany w kampaniach Performance Max i raportach Google Ads
-
Kobiety na rynku pracy: mniejsze ambicje czy większe bariery?
-
Nie tylko cena. Co naprawdę przyciąga klientów i buduje ich lojalność?