eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościMedia › Najczęściej cytowane media VII 2012

Najczęściej cytowane media VII 2012

2012-08-22 10:54

Przeczytaj także: Najczęściej cytowane media VI 2012


Radio

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na doniesienia Radia ZET. Powrót na pierwszą pozycję umożliwił sport: często przywoływane przez inne media były komentarze padające na antenie tej stacji w związku z EURO 2012 czy Igrzyskami Olimpijskimi. Na drugim miejscu znalazło się radio RMF FM– za tą radiostacją przytaczano wypowiedzi na temat fali bankructw biur podróży. Podium najczęściej cytowanych radiostacji lipca zamyka TOK FM.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze stacje radiowe

Spośród rozgłośni radiowych najczęściej powoływano się na doniesienia Radia ZET


Portale internetowe

Pierwsza piątka najczęściej cytowanych portali internetowych to: sportowefakty.pl, onet.pl, gazeta.pl, tvn24.pl oraz money.pl.

W lipcu na pierwszym miejscu wśród najbardziej opiniotwórczych portali internetowych znalazły się sportowefakty.pl. Popularność portalowi zapewniły Igrzyska Olimpijskie, ale też wcześniejsze rozgrywki siatkarskie i żużlowe.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze portale internetowe

Pierwsza piątka najczęściej cytowanych portali internetowych to: sportowefakty.pl, onet.pl, gazeta.pl, tvn24.pl oraz money.pl.


Media ekonomiczne

Najczęściej powoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu. Najczęściej cytowanym portalem został money.pl, a telewizją - TVN CNBC.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media biznesowe

Najczęściej powoływanym medium ekonomicznym był Puls Biznesu


Media regionalne

W lipcu najczęściej cytowanym medium regionalnym była Polska Głos Wielkopolski. Na gazetę powoływano się między innymi w kontekście zdarzeń lokalnych. Kolejne miejsca zajęły Dziennik Polski i Dziennik Wschodni.

fot. mat. prasowe

Najbardziej opiniotwórcze media regionalne

W lipcu najczęściej cytowanym medium regionalnym była Polska Głos Wielkopolski


Informacje o badaniu
Analizę przeprowadzono na podstawie 5 214 przekazów z mediów (wycinków prasowych, programów radiowych i telewizyjnych) z okresu 1 – 31 lipca 2012 r. Analiza obejmuje całą prasę (ponad 900 tytułów gazet i czasopism) oraz stacje telewizyjne (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN24, TVN Turbo, Polsat, TV4, TV Biznes, TVN CNBC Biznes) i wybrane programy w rozgłośniach radiowych (PR1, PR3, Radio PiN, RMF FM, Radio ZET, TOK FM, Radio Euro, Radio Maryja, RDC).

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: