eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Marki godne zaufania 2012

Marki godne zaufania 2012

2012-05-12 00:25

Przeczytaj także: Marki godne zaufania 2011 - leki


Kryształowe Godło European Trusted Brands 2012 - nagrodę za najwyższe oceny w pięciu kryteriach: jakość, stosunek wartości do ceny, silny wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz społeczna odpowiedzialność otrzymały marki: Mercedes (Samochód), Electrolux (Urządzenie AGD), Sony (Aparat fotograficzny), Apple (Komputer osobisty), LG (Telefon komórkowy), Play (Operator telefonii komórkowej), UPC (Firma internetowa), TUI (Biuro podróży), Alior Bank (Bank), Maestro(Karta płatnicza), Axa (Towarzystwo ubezpieczeniowe), Lotos (Stacja benzynowa), Centrum (Witaminy), Ibum (Preparat przeciwbólowy), Flegamina (Preparat na przeziębienie), Nivea (Kosmetyki do pielęgnacji włosów), Avon (Kosmetyki zapachowe i kolorowe), Garnier (Kosmetyki do pielęgnacji skóry), Persil (Proszek do prania), Nestlé (Płatki śniadaniowe).

W 18 kategoriach lokalnych, zdobywcami Kryształowych Statuetek zostały następujące marki: Radio Eska (Stacja radiowa), TVN24 (Stacja telewizyjna), ING TFI (Fundusz inwestycyjny), Apart (Zegarki i biżuteria), Vattenfall (Dostawca energii), H&M (Sklep z odzieżą), Rossmann (Drogeria), Dbam o Zdrowie (Apteka), Falvit (Suplement diety), Herbapol Lublin (Preparat ziołowy), Lidl (Sklep spożywczy), Delma (Olej jadalny/margaryna), Koral (Lody), Cisowianka (Woda), E.Wedel (Ciasta/desery), Winiary (Producent żywności), Pur (Płyn do mycia naczyń), Sensodyne (Pasta do zębów).

Informacje o badaniu
European Trusted Brands to jedno z największych i najszerzej zakrojonych badań konsumenckich, przeprowadzane w Europie przez Reader’s Digest. Oprócz tematyki marketingowej coroczne badanie European Trusted Brands porusza również tematy społeczne. Pozwala na poznanie dominujących nastrojów mieszkańców Europy, postaw i wartości, które kształtują nasze opinie i decyzje, a także zaufanie do wielu innych aspektów życia. Badanie European Trusted Brands po raz pierwszy przeprowadzono w 2001 roku. Co roku kontynuowane jest ono w kilkunastu krajach europejskich. Tegoroczna - dwunasta już edycja badania - została przeprowadzona w 15 krajach europejskich. Kraje, które zostały objęte tegorocznym badaniem to: Austria, Belgia, Chorwacja, Czechy, Finlandia, Francja, Holandia, Niemcy, Polska, Portugalia, Rosja, Rumunia, Słowenia, Szwecja oraz Szwajcaria. Wzięło w niej udział 27 467 respondentów. Badanie realizowano metodą kwestionariusza on-line lub wywiadów pocztowych. Respondenci zostali wybrani spośród wielomilionowej bazy prenumeratorów miesięcznika Reader’s Digest. Jak co roku próba została dobrana tak, aby odzwierciedlała szeroki profil badanej populacji.

Przeczytaj także: Marki godne zaufania 2014 Marki godne zaufania 2014

poprzednia  

1 2

Skomentuj artykuł Opcja dostępna dla zalogowanych użytkowników - ZALOGUJ SIĘ / ZAREJESTRUJ SIĘ

Komentarze (0)

DODAJ SWÓJ KOMENTARZ

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: