Królik Nesquika w internecie
2005-01-14 00:01
"Elementy te zostały tak dobrane, aby odpowiadały zainteresowaniom dzieci w wieku od 6 do 10 lat, a ich celem jest maksymalne zaangażowanie i wciągnięcie do zabawy. Strona jest kolorowa, żywa i bardzo atrakcyjna wizualnie, a całość reprezentuje podstawowe atrybuty marki, czyli zabawę, radość, przygodę" - mówi Agnieszka Strzyżewska, Brand Manager marki Nesquik.
Strona Nesquika wpisuje się w ogólną strategię budowania bazy lojalnych konsumentów marki. Cała platforma internetowa Nesquik, czyli layouty oraz system zarządzania treścią, zostały zaprojektowane i stworzone przez agencję Zentropy Partners w Londynie. Rozbudowa o kolejne serwisy lokalne oraz zarządzanie nimi odbywa się również centralnie, ale przy wsparciu lokalnych agencji interaktywnych. Taka polityka umożliwia pracę nad jednolitym wizerunkiem marki na wszystkich rynkach oraz spójną komunikację globalnych projektów, jak np. promocja ze Shrekiem.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl