Gooru.pl zmienia strategię
2004-12-15 00:04
Przeczytaj także: Świąteczny prezent od Gooru
Nowa strategia rozwoju Gooru.pl kierowana jest do internauty świadomego, obeznanego z możliwościami jakie daje korzystanie z internetu. Jest to użytkownik ceniący sobie praktyczne podejście do sieci. Internauta chcący szybko dotrzeć do konkretnej, interesującej go informacji, mającej zastosowanie zarówno w pracy zawodowej jak i prywatnie.Gooru.pl ma zaindeksowanych około 27 mln polskich stron internetowych. Posiada również katalog zasobów www.
Dla użytkownika wykorzystującego sieć do poszukiwania konkretnej informacji Gooru.pl oferuje poprzez zaznaczenie odpowiedniej zakładki m.in. dostęp do baz ponad 3 milionów grafik oraz 160 tys. ogłoszeń drobnych i ofert handlowych. Internauta może również zapoznać się z ponad 100 tys. ofertami produktów dostępnych dzięki GooruShop.
Wyszukiwarka posiada również takie funkcjonalności jak kursy walut, prognozę pogody, kalkulator, numery kierunkowe czy imieniny.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Pliki DOC, XLS i PS w Gooru.pl
-
UE kontra Google
-
Wyszukiwarka Yahoo: jak zmieniała się jej popularność?
-
Dziki Zachód Internetu, czyli parę faktów o Black Hat SEO
-
Wyszukiwarki internetowe: Yahoo! z największym wzrostem
-
Wyszukiwanie informacji w Internecie
-
Google i "prawo do bycia zapomnianym" na razie bez decyzji
-
Prezydent Francji: niech Google płaci za linki
-
Wyszukiwarka osób 123people po polsku