eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Wakacje 2011: Turcja i Hiszpania górą

Wakacje 2011: Turcja i Hiszpania górą

2011-01-24 13:20

Przeczytaj także: Gdzie na wakacje w kwietniu i maju?


HISZPANIA
  • Atrakcyjne ceny jak na kierunek europejski (zazwyczaj dużo droższy niż kierunki arabskie);
  • Kontynent i 18 wysp. 10 turystycznych w tym 6 dostępnych z Polski (Majorka, Ibiza, Teneryfa, Fuerteventura, Gran Canaria, Lanzarote) ;
  • Wysoki standard zbliżony jakością do naszego. 3* w Hiszpanii to jak 5* w kierunkach arabskich;
  • Możliwość doskonałego połączenia wypoczynku na plażach i przy basenach ze zwiedzaniem – masa atrakcji w samej Hiszpanii, ale także tych poza jej granicami: Portugalia, Maroko, Malta, etc.;
  • Hiszpania to pierwszy kraj, który otworzył się wyjątkowym programem promocyjnym na polskich Seniorów 55+; szczegóły na stronie programu Europe Senior Turism oraz u konsultantów sprzedaży ofert;
  • Cudowna kuchnia Śródziemnomorska i wyjątkowe bogactwo win;
  • Styk POP Turystyki (kontynent + Baleary: Majorka, Minorka, Ibiza, Formentera, Cabrera) oraz turystyki egzotycznej (Teneryfa, Fuerteventura, Gran Canaria, Lanzarote, El Hierro, La Palma, La Gomera oraz sześć mniejszych wysp: Alegranza, Graciosa, Montaña Clara, Lobos, Roque del Este i Roque del Oeste).

Turcja od lat walczy o pozycję czołowego kierunku wypoczynku rodzinnego. Pokładana sytuacja polityczna, pozytywne wskaźniki makro ekonomiczne i duży nacisk na rozwój sektora turystycznego, przede wszystkim w sferze jakości stawia ten kraj wysoko w zestawieniu.

Hiszpania mimo negatywnego PR-u gospodarczego pozostaje krajem otwartym, elastycznym cenowo z cudowna historią, pięknymi wyspami, wybrzeżami, miastami i mentalnością bliska każdemu Polakowi.

fot. mat. prasowe

Turcja/Hiszpania

Turcja/Hiszpania

Oba kierunki mają jeszcze jedną zaletę. Są relatywnie bliskie w podróży, a wyloty z lotnisk regionalnych czynią je naprawdę atrakcyjną formą na najbliższy sezon.

Baza hotelowa w Turcji posiada wysoki standard i jakość obsługi, którym krajom z kulturą arabską dorównuje jedynie Egipt. Nie ujmując w żadnym aspekcie walorom turystycznym Tunezji, trzeba obiektywnie stwierdzić, że porównanie w tej samej kategorii obiektów hotelowych w Turcji, a Tunezji prawie zawsze wypadnie na korzyść tej pierwszej. Co ciekawe w najbliższym sezonie wyjazdy do Turcji mogą być nawet tańsze niż podobnie skategoryzowane w Tunezji.

Niezależnie od zmian kierunkowych i wzrastającej szansy dla Turcji i Hiszpanii zdecydowanym pretendentem do tytułu lidera sezonu wciąż pozostaje Egipt. Kraj Faraonów, raf koralowych, piramid i beztroskiego wypoczynku w enklawach hotelowych nad Morzem Czerwonym od lat przyciąga największa liczbę polskich klientów. W całym roku 2009 było to 31 proc. sprzedaży internetowej, a w roku 2010 już 39 proc. Egipcjanie do perfekcji opracowali wykorzystywanie narzędzi promocji, marketingu i PR-u, ale ich główną zaletą i najmocniejszą stroną jest monitoring bieżących zdarzeń i stała aktywność w budowaniu pozytywnych wrażeń. Połączenie walorów przyrody, historii, kultury z doskonałą infrastrukturą, całoroczną świetną pogodą, bliską odległością, przystępnością cenową i słynną już gościnnością turystyczną pozostawia ten kraj w bezpiecznej pozycji turystycznej gwiazdy AD 2011.


poprzednia  

1 2

Jest praca w e-commerce

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: