NetSprint dla miast i gmin
2004-07-30 01:17
Przeczytaj także: NetSprint reklamuje lokalnie
Oferta NetSprint adresowana jest do tych serwisów lokalnych, które charakteryzują się wysokim poziomem zawartości merytorycznej, częstym aktualizowaniem treści, przyjaznym sposobem nawigacji po serwisie oraz odpowiednią liczbą użytkowników. Otrzymują one możliwość wzbogacenia swoich funkcji o profesjonalną wersję wyszukiwarki NetSprint pozwalającą na przeszukiwanie zasobów całego polskiego Internetu.Podstawową korzyścią wynikającą z instalacji profesjonalnej wersji NetSprinta, w porównaniu do wersji amatorskiej (tzw "skin"), jest pełna możliwość dostosowania sposobu wyświetlania wyników do wyglądu danego serwisu. Pozwala to na precyzyjne wkomponowanie wyszukiwarki w szablon graficzny serwisu i zachowanie spójnego przekazu wizerunkowego.
Instalacja wyszukiwarki NetSprint ogranicza się do wklejenia odpowiedniego kodu w treść serwisu oraz dostosowania wyglądu wyników poprzez edycję odpowiednich plików CSS. Pozostałe prace związane z uruchomieniem wyszukiwarki przeprowadzane są po stronie NetSprint.pl
Z oferty skorzystało już kilkanaście serwisów miejskich. Przykładowe wdrożenia można zobaczyć pod adresami:
Oferta obowiązuje do końca sierpnia. Serwisy, które z niej skorzystają do tego czasu, również później nie będą musiały wnosić żadnych opłat za korzystanie z NetSprinta.
Orkla Media przejmuje NetSprint
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
Najnowsze w dziale Wiadomości
-
Koszyk świąteczny 2025 droższy o prawie 10%. Gdzie kupić najtaniej produkty na święta?
-
Shadow AI w polskich firmach - jak pracownicy narażają organizacje na wycieki danych?
-
Budowanie marki premium w Polsce: jakie kompetencje są dziś warte więcej niż kapitał?
-
Między tanią siłą roboczą a innowacyjną gospodarką. Gdzie dziś jest Polska w wyścigu o inwestycje?





2035 rok coraz mniej realny? Europa traci tempo w wyścigu o elektromobilność