Konkurs PZU Życie
2003-11-06 00:10
Przeczytaj także: PZU Życie w Internecie
Po rejestracji i zalogowaniu się na stronie, internauci muszą w ciągu 1 godziny prawidłowo odpowiedzieć na trzy pytania. Następnie przechodzą do drugiego etapu, gdzie na udzielenie kolejnych odpowiedzi mają już tylko pół godziny.Uczestnicy zabawy mają tylko jedną szansę dziennie na zmaganie się z pytaniami konkursowymi. Jeśli pomyślnie przejdą przez dwa etapy, zostaną zaproszeni do Wielkiego Finału, który odbędzie się 18 listopada. Na zwycięzców czekają notebook i aparaty cyfrowe.
Nowa witryna ma na celu przybliżenie użytkownikom internetu produktów PZU Życie, a szczególnie programu "Pogodna Jesień". Ze strony konkursowej łatwo bowiem dostać się do witryny produktowej oraz serwisu PZU Życie. Internauci znajdą tam wszelkie potrzebne informacje, które pozwolą im na udzielenie prawidłowych odpowiedzi w konkursie.
- Od ponad roku PZU Życie konsekwentnie wdraża nową strategię komunikacji. Głównym jej założeniem jest maksymalne ułatwienie dostępu do naszych usług za pośrednictwem Internetu. - mówi Dominik Kaznowski, odpowiedzialny za komunikację internetową w PZU Życie S.A. - Chcemy nawiązać kontakt z ludźmi aktywnymi, którzy idą z duchem czasu, dla których Internet jest takim samym narzędziem jak telefon.
oprac. : Beata Szkodzin / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
UOKiK: 50 mln zł kary dla PZU Życie
-
Zyskowny PZU
-
Nowa strategia PZU. Wywiad z prezesem Pawłem Surówką
-
Arrivederci, UniCredit
-
PZU może przejąć Pekao SA
-
Podnosimy poziom polskiej ambicji. Wywiad z prezesem PZU SA, Michałem Krupińskim
-
Wstrząsoodporni. Wywiad z prezesem PZU SA, Michałem Krupińskim
-
Kapitał ma narodowość. Wywiad z Michałem Krupińskim, prezesem zarządu PZU SA
-
PZU tworzy flotę hybrydowych samochodów zastępczych