Telefony komórkowe już nie tylko dzwonią
2008-09-22 14:02
Przeczytaj także: Telefonia komórkowa: rośnie popyt na multimedia
Badania wykazały również, że pośród posiadaczy telefonów komórkowych:
- Członkowie Generacji Y ( w wieku od 13 do 29 lat) wysyłają średnio 20 smsów dziennie, w porównaniu do 2 dziennie w Generacji X (30 - 43 lata) i zaledwie średnio jednego, wysyłanego przez Baby Boomers (44 – 64 lata)
- Nastolatkowie czterokrotnie częściej oglądają TV lub video w swoich telefonach niż dorośli (8% w porównaniu do 2%)
MultiMedia Mentor(R) – baza zasobów planowania medialnego w Knowledge Networks, która zawiera dane z pojedynczych źródeł dotyczących używania mediów przez klientów potwierdziła, że istnieją powiązania pomiędzy używaniem wysoko zaawansowanych funkcji telefonów komórkowych a używaniem na dużą skalę innych mediów. Na przykład klienci (w wieku 18 – 64 lata), którzy używają telefonów do oglądania filmów video poświęcają 27% czasu więcej na media (ponad 2 godziny więcej dziennie) niż wszyscy posiadacze telefonów, w czym zawiera się 60% więcej czasu na Internet i prawie trzykrotnie więcej czasu na gry video.
Jak wynika z raportu „How People Use Cell Phones” miesięczne korzysta z Internetu 13 procent wszystkich posiadaczy telefonów komórkowych.
1 2
oprac. : Jakub Woźniak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Usługi mobilne: GPS najpopularniejszy
-
Orange rozszerza ofertę
-
Telewizja mobilna wejdzie w nową erę
-
Wideo napędza ruch mobilny
-
Telefony komórkowe: czego szukają internauci?
-
Mobilność coraz ważniejsza dla firm
-
Polskie kobiety a smartfony
-
Preferencje konsumentów: telefony komórkowe
-
Ruch mobilny: Samsung goni Apple