Rynek odzieży i obuwia w Polsce 2008
2008-08-27 12:45
Przeczytaj także: Rynek odzieżowy w Polsce wart 15 mld zł
Czas na średnią i wyższą półkę cenową
fot. mat. prasowe
Segmenty rynku odzieży, które mają przed sobą największe perspektywy rozwoju w Polsce, VI 2008
fot. mat. prasowe
Działania, które będą podejmowane lub są rozważane przez firmy w bieżącym lub przyszłym roku, VI 200
Identyczny odsetek respondentów (22%) wskazał na perspektywy rozwoju w segmencie markowej odzieży codziennej/casual. Respondenci podkreślali mnogość marek oraz obszerność asortymentową tego segmentu, a także wygodę i komfort ubrań, które coraz częściej noszone są do pracy zamiast typowo eleganckiego stroju (tzw. styl miejski).
Co więcej, niektóre firmy przewidują rozwój sektora ubrań sportowych uzasadniając swoje opinie rosnącym zainteresowaniem aktywnym wypoczynkiem, wzrostem świadomości zdrowego stylu życia oraz bardziej luźnym, sportowym i wygodnym stylem ubierania się.
fot. mat. prasowe
Kraje, w których polskie firmy planują otworzyć sklepy w ciągu następnych 2 lat (liczba firm), VI 20
1 2
oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Rynek odzieży i obuwia: będzie lepiej
-
Firmy odzieżowe: upadłość Schiesser AG
-
Branża odzieżowa w tarapatach
-
Połączenie spółek Marks&Spencer i MSF
-
Ponad 1500 marek w polskich centrach handlowych
-
Moda w e-commerce: zwroty wyzwaniem dla logistyki
-
Zakupy online w czasie pandemii - jak kupujemy odzież i obuwie?
-
Moda: polskie sieci handlowe nie ustępują zagranicznym
-
Buty online - tak kupuje Polak