eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościGospodarkaRaporty i prognozy › Tygodniki opinii: Wprost traci

Tygodniki opinii: Wprost traci

2008-06-22 00:57

Wprost zanotował w kwietniu br. największy spadek sprzedaży wśród tygodników opinii w porównaniu z kwietniem 2007 r. - wynika z danych ZKDP.

Przeczytaj także: Tygodniki opinii: Wprost liderem

Liderem kwietniowego zestawienia sprzedaży tygodników opinii jest Polityka (150 833 egz., spadek o 13,42 proc.). Na drugim miejscu jest Newsweek Polska (124 192 egz., wzrost o 1,06 proc.). Trzecią pozycję zajmuje Wprost (105 638 egz., spadek o 32,60 proc.).

W dalszej kolejności znalazły się: Przekrój (77 108 egz., spadek o 0,86 proc.) i Przegląd (25 422 egz., spadek o 17,04 proc.).

Powyższe dane odnoszą się do pozycji z zestawienia Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, określonej jako "rozpowszechnianie płatne razem".

oprac. : Mediarun.pl Mediarun.pl

Symantec: spam V 2008

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: