AOL kupił Bebo za 850 mln USD
2008-03-14 10:59
Przeczytaj także: Agora i Bebo.com razem
Bebo jest szczególnie popularne w Wielkiej Brytanii, Irlandii oraz Nowej Zelandii. W USA serwis utrzymuje się na 3 pozycji, jeśli chodzi o popularność wszystkich stron społecznościowych. Niedawno powstała polska wersja tego portalu.Według AOL, użytkownicy Bebo są szczególnie zaangażowanymi odbiorcami i średnio przeglądają aż 78 podstron dziennie. Wkrótce nastąpi zapewne integracja Bebo z platformą reklamową, utrzymywaną przez AOL, jak również z komunikatorami tej firmy – AIM oraz ICQ.
Obecna prezes Bebo, Joanna Shields, pozostanie na stanowisku, odpowiadając jednocześnie przed szefem AOL – Ronem Grantem. W przejętej firmie pracuje 100 osób w Wielkiej Brytanii, San Francisco oraz Austin.
oprac. : 4Press
Przeczytaj także
-
Sektor MSP a serwisy społecznościowe
-
Portale społecznościowe źródłem informacji?
-
Portale społecznościowe: bądź ostrożny
-
Serwis społecznościowy: korzystaj rozsądnie
-
Serwisy społecznościowe: kryzys reklamy
-
Wzrost ataków na serwisy społecznościowe
-
Ochrona danych a serwisy społecznościowe
-
Europa Środkowa: popularne serwisy 2008
-
Internauci a serwisy społecznościowe