eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieInternet › Zakupomat.pl - porównywarka cen i cashback w jednym

Zakupomat.pl - porównywarka cen i cashback w jednym

2007-11-26 02:45

Zakupomat to projekt łączący w sobie porównywarkę cen z usługą cashback. Hasło serwisu to: "Wyszukaj. Porównaj. Kup najtaniej. Zyskaj." Dzięki funkcji cashback użytkownicy porównywarki kupując produkty za pośrednictwem serwisu, będą równocześnie otrzymywać bony pieniężne na dodatkowe zakupy.

Przeczytaj także: Porównywarka cen mCeneo na komórkę

Cashback w serwisie zakupomat.pl nie jest typowym rozliczeniem „gotówkowym” – jednak zamiast ustalonych nagród użytkownik Zakupomatu za zakupy w wybranych sklepach i serwisach WWW otrzymuje gratyfikacje w bonach zakupowych. Użytkownik może porównać ceny w kilku sklepach współpracujących z zakupomat.pl a następnie kupić produkty w wybranym sklepie, który "zapłaci mu" cashback w wysokości kilku lub kilkunastu punktów. Po zebraniu min. 50 punktów cashback, można zamienić je na bony towarowe o wartości 50 zł z dowolnego sklepu lub sieci handlowej w Polsce oferującej bony zakupowe. Każdy jeden punkt cashback ma więc wartość 1 złotówki. Bon taki jest wysyłany drogą pocztową i w przeciągu kilku dni, użytkownik może dokonać na jego podstawie zakupów.

Sklepom oprócz współpracy w znanym trybie PPC (czyli opłat za „przeklik”) serwis Zakupomat oferuje możliwość prezentacji oferty za darmo. W obu przypadkach Zakupomat nie obciąża sklepów opłatami związanymi z integracją czy też dodatkowym abonamentem miesięcznym. W przypadku współpracy w systemie darmowym, sklep nie płaci również za wyświetlenie swojej oferty na stronach www.zakupomat.pl, choć jego oferta jest wówczas "nieklikalna" co oznacza, że nie ma bezpośredniego odnośnika do strony internetowej sklepu ze stron Zakupomatu. Taką możliwość daje system PPC, gdzie sklepy płacą za każdorazowe przejście potencjalnego kupującego na swoją stronę WWW.

Wszystkie współpracujące z serwisem sklepy mają możliwość samodzielnego ustalenia miesięcznego budżetu na kliknięcia w systemie PPC (tzw. system regulowania budżetów). Gdy system wyczerpie ustalony budżet, dany sklep zostanie automatycznie przełączony w tryb darmowy - a więc "nieklikalny". Dzięki temu sklep może sprawdzić jaka jest popularność jego oferty, i na jaką odwiedzalność może liczyć w systemie pay-per-click.

oprac. : Regina Anam / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: