eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościPublikacje › Telefonia internetowa VoIP: usługi ważniejsze niż cena

Telefonia internetowa VoIP: usługi ważniejsze niż cena

2007-11-04 00:30

Przeczytaj także: Telefonia VoIP dla GG od easyCALL.pl


Wirtualna centrala

Jeden z większych operatorów telefonii internetowej działający na polskim rynku oferuje tzw "wirtualną centralę". Usługa ta oczywiście jest realizowana poprzez specjalistyczne oprogramowanie serwerów telekomunikacyjnych i poza realizacją typowych dla tradycyjnych central telekomunikacyjnych usług, takich jak numery i połączenia wewnętrzne, powitanie, bilingi poszczególnych użytkowników, realizacja klasycznych połączeń przychodzących i wychodzących, operator „centrali wirtualnej” zapewnia także numery telefoniczne w dowolnej ilości stref numeracyjnych, realizację darmowych grup biznesowych, oraz szereg usług dodatkowych takich jak wspomniany wcześniej IVR, fax na e-mail, voice message na e-mail, przekierowywanie połączeń, możliwość tworzenia dowolnych reguł blokowania połączeń, tworzenie schematów telefonicznej obsługi klientów, administrację usługami użytkowników przez WWW.

"Wirtualna centrala" pozwala na szybkie dodawanie i usuwanie użytkowników oraz przypisywania im dowolnych usług dodatkowych, w przeciwieństwie do tradycyjnych central, można ją dowolnie skalować, umożliwiając w ten sposób szybką i elastyczną rozbudowę systemu, bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Systemy takie adresowane są głównie do wielooddziałowych firm (jeśli przykładowo w jednym z oddziałów nikt nie może w danym momencie odebrać połączenia, dzięki przekierowaniu rozmowa taka może zostać odebrana przez pracownika centrali lub innej filii bez ponoszenia kosztów połączenia).

Jakość

Obecnie jakość połączeń realizowanych za pomocą telefonii internetowej nie odbiega znacząco od jakości oferowanej przez tradycyjną telefonię. Ze względu na rosnące przepustowości łącz internetowych abonenckich i modernizację sieci szkieletowych, końcowi użytkownicy telefonii VoIP są coraz mniej narażeni na znaczne opóźnienia, zaniki, szumy czy przerwane połączenia.

Dzięki stosowaniu urządzeń nowej generacji, w tym specjalistycznych, dedykowanych serwerów telekomunikacyjnych, nowoczesnych bramek VoIP i telefonów internetowych można było osiągnąć wysokie współczynniki niezawodności, sięgające już w przypadku telefonii VoIP ponad 99 procent.
Przeczytaj także: Telefon RTX DUALphone 4088 Telefon RTX DUALphone 4088

poprzednia  

1 ... 4 5

oprac. : Grzegorz Gacki / eGospodarka.pl eGospodarka.pl

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: