Rynek suplementów diety będzie rósł
2007-05-08 01:30
© fot. mat. prasowe
Przeczytaj także: Rynek suplementów diety w Polsce
Poprawa komunikacji z aptekarzami kluczowym celem marketingowymWedług badania przeprowadzonego na potrzeby raportu PMR „Rynek suplementów diety w Polsce 2007. Perspektywy rozwoju”, firmy obecne na polskim rynku suplementów diety widzą głównie zewnętrzne bariery rozwoju rynku. Sposobów ich rozwiązania również oczekują z zewnątrz i rzadko wymieniają działania, które mogłyby być podjęte przez nie same. Interesującym zjawiskiem jest również zgłaszany przez firmy brak zaufania hurtowników i aptekarzy do suplementów diety. Przyczyną jest tutaj m.in. niska wiedza na temat tych produktów.
Jednocześnie, jak wykazały wyniki badania, tylko 12% firm wskazało działania marketingowe, zwiększające wiedzę o suplementach diety, jako czynnik rozwoju. Zdaniem PMR, poprawienie komunikacji z aptekarzami i hurtownikami, z położeniem nacisku na działania informujące o jakości i bezpieczeństwie oferowanych przez nie produktów, mogłyby pozytywnie wpłynąć na sprzedaż suplementów diety w największym obecnie kanale dystrybucji tych produktów, jakim są apteki. Świadczą o tym rezultaty osiągane przez firmy, które postawiły na współpracę z aptekarzami.
fot. mat. prasowe
oprac. : Aleksander Walczak / eGospodarka.pl
Przeczytaj także
-
Rozwija się rynek suplementów diety
-
Rynek suplementów diety 2008
-
Suplementy diety wymagają nowych regulacji
-
Czy to już moda na suplementy diety?
-
Suplementy diety a prawa konsumenta
-
Polacy i suplementy diety
-
Suplementy diety: sposób na piękny wygląd
-
Pozaapteczny rynek OTC w Polsce 2011-2013
-
Rynek produktów OTC 2010-2012