eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plWiadomościTechnologieProgramy › Mercury Interactive: Topaz Business Availability

Mercury Interactive: Topaz Business Availability

2002-10-17 11:05

Mercury Interactive Corporation, dostawca oprogramowania i usług w zakresie testowania i zarządzania wydajnością, wprowadził na rynek rozwiązanie Topaz Business Availability.

Przeczytaj także: Jakie korzyści daje wdrożenie OKR w firmie? Poznaj potęgę metody, która zmienia świat biznesu

Topaz Business Availability to interaktywna, cyfrowa konsola, która ułatwia współpracę poszczególnych działów przedsiębiorstw (dział produkcji może zapoznać się ze wskaźnikami wydajności łańcuchów dostaw, zamówień i produkcji, zaś dział IT - dokonać przeglądu infrastruktury bazowej, obsługującej warstwę biznesową, łącznie z centrami danych, klastrami technologicznymi, geografią itd.).

Pakiet ten monitoruje sieć i system firmy, a także zapewnia interfejs, który przedstawia wskaźniki dotyczące użytkowników i systemu informatycznego w odniesieniu do kluczowych usług w obrębie przedsiębiorstwa. Wartości pomiarowe pobierane są z różnych źródeł - od modułów oprogramowania Topaz, monitorujących pracę aplikacji bezpośrednio obsługujących klientów i pracę zaplecza aż do zintegrowanych systemów zarządzania przedsiębiorstwem (łącznie z usługami internetowymi i interfejsami programistycznymi). Wskaźniki te prezentowane są w czasie rzeczywistym, co umożliwia dokładną obserwację poziomu usług, jakie system informatyczny oddaje do dyspozycji każdego z działów przedsiębiorstwa.

Architektura nowego produktu składa się z czterech warstw.
Pierwsza z nich to pobór danych - wartości zbierane są z wielu źródeł, włączając w to monitory Topaz - nadzorujące procesy merytoryczne użytkownika, systemy zarządzania przedsiębiorstwem, usługi internetowe, XML oraz interfejsy programistyczne.
W drugiej warstwie (tzw. szyna danych), dane są agregowane przez serwer zdarzeń, mogący przetwarzać do 400 nadchodzących zdarzeń na sekundę.
Kolejna warstwa to moduł reguł biznesowych i modelowania danych, który przekształca wskaźniki w informację umożliwiającą działanie, odnoszącą się do aplikacji biznesowych.
Czwarta warstwa, prezentacyjna, zapewnia pojedynczy zestaw zintegrowanych widoków. Dzięki niemu szefowie działu IT i działów biznesowych mogą dostosować zarządzanie i operacje do poziomu zapewniającego właściwą obsługę klienta, oceniając na bieżąco poziom usług i efekty wprowadzanych zmian.

Topaz Business Availability jest pierwszym krokiem w kierunku Business Technology Optimization (BTO) - strategii Mercury Interactive, polegającej na zastosowaniu zasad zarządzania jakością do pracy systemów informatycznych. Topaz Business Availability jest produktem wchodzącym w skład pakietu Optane, który łączy linie produktów Mercury Interactive do testowania przedsiębiorstwa, dostrajania pracy aplikacji i zarządzania wydajnością, dając działom IT narzędzie do kontroli jakości we wszystkich fazach cyklu życia aplikacji.

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: